Czas realizacji zamówienia

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

Towar będzie wysłany do Klienta w czasie podanym w opisie zamówionego produktu. W przypadku zamówienia produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy całego zamówienia jest najdłuższy podany termin licząc od momentu potwierdzenia zamówienia.

Przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo uznanych za wolne od pracy.

Towary z oznaczeniem "wysyłka w 24 godziny" oznacza, że towar będzie wysłany w najbliższym dniu roboczym. Zamówienia złożone do godziny 12:00 (od poniedziałku do piątku), zawierające jedynie produkty z oznaczeniem "wysyłka w 24 godziny" wysyłane są jeszcze tego samego dnia.

JAK REALIZUJEMY ZAMÓWIENIA ZŁOŻONE W WEEKEND I ŚWIĘTA?

Wszystkie zamówienia złożone w weekend lub w dzień wolny od pracy z płatnością online lub za pobraniem, wysyłane są w najbliższym dniu roboczym (dot. produktów dostawą przewidzianą na następny dzień roboczy - 24h).

Przykład: Zamówienie złożone w sobotę, pakowane i wysyłane jest w poniedziałek, w razie dużej ilości zamówień - we wtorek. Przewidywana dostawa do Klienta, przy wybraniu kuriera GLS, to wtorek/środa.

 

ODBIÓR OSOBISTY

Zamówienia z odbiorem w siedzibie firmy (ul. Sosnowa 5, Rybnik) realizowane są w kolejnym dniu roboczym po złożeniu zamówienia.

 

UWAGA! W czasie specjalnych promocji termin wysyłki zamówienia może wydłużyć się o maksymalnie 2 dni robocze.

 

CZAS DOSTAWY

 

Dostarczaniem zamówień zajmuje się firma kurierska GLS – przewidywany czas dostawy to 1 dzień roboczy od dnia następującego po nadaniu przesyłki. Całkowity termin dostarczenia zamówienia przez firmę kurierską nie powinien przekroczyć 5 dni roboczych.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl